Mitt vackra Oslo.

Idag skrivs ett nytt kapitel. Jag lämnar Oslo efter åtta månader fyllda med vänskap, jobb, äventyr, kärlek, skratt, tårar, kanelkebab, fester, Bongo, shopping, räkfrossa, träning, utflykter, bakning, glädje, dans, vinkvällar, regn, trikk- och t-baneturer, storkok, promenader, snö, erfarenheter, kramkalas, båtturer, grillningar, musik, mys, pyssel, sol och bad. En livsnödvändig och alldeles fantastisk paus från livet som det var.
 
Jag bjuder på ett montage av bilder från denna fina tid.
 
                 
      
     
   
 
Tidigt imorgonbitti ger jag mig iväg på min efterlängtade resa, där jag i närmare två månader kommer att resa runt i Asiens sydostliga delar. Med start i Bangkok blir detta ett äventyr som jag, och min respartner Milla, sent kommer att glömma. Jag kommer att uppdatera här de tillfällen jag har tid, lust och möjlighet. Välkommen att följa med!
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: una

bara ljuvligt!!! <3

2013-02-03 @ 22:00:26
URL: http://unab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0