Bye bye now.

Oj. Idag är det exakt nio månader sedan jag tackade ja till drömjobbet och lämnade mitt hem i Oslo för att flytta tillbaka till Kristianstad. Det betyder alltså att det är nio månader och en vecka sedan jag kom hem från det två månader långa äventyret genom Thailand, Malaysia, Singapore och Indonesien. Under 2013 fick jag dessutom chansen att läsa en kurs i EU-nutrition på universitetet i Kaunas, ge mig iväg på en jobbresa till Klaipeda, samt göra min efterlängtade resa till Rom. Förra året bjöd på många fantastiska upplevelser, spännande utmaningar och nya bekantskaper. Nu ser jag fram emot ett nytt år med nya möjligheter!
 
Årets försa äventyr börjar imorgon. Då ger jag mig iväg på en tre veckor lång resa genom Guatemala, Belize och Mexiko. Ryggsäcken är packad och passet ligger och väntar på mig. Imorgonbitti klockan 04.00 ger jag mig av mot Kastrup, sedan vidare till London, Florida, och till sist Guatemala City, där jag landar 25 timmar senare. Ni är välkomna att följa med. Vi hörs på vägen, hasta pronto mis amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0