Dag tjugoett.

Idag blir det ett kort blogginlägg, för idag har vi bara njutit av att vara. Tidigt i morse packade vi en matsäck bestående av bröd, vattenmelon, bananer och vatten, och gav oss iväg till stranden. Där har vi legat hela dagen, i sju timmar för att vara exakt. Vi räknade ut att vi badade ungefär sex av dem. Underbart!! Sedan blev det en snabb runda in om till Kalutara för att ta lite bilder vid den vackra bron, och köpa mer nudlar. Tio paket var blev det, och om allt går som det ska så kommer det att räcka perfekt sista veckan. Sedan lär vi nog inte äta nudlar på ett tag… Listan på allt jag ska äta när jag kommer hem växer sig större för varje dag, men viktigast är nog att jag har min fil då jag vaknar på söndagsmorgonen. (Får inte glömma att be Gustav köpa.) Imorgon väntar ett nytt äventyr. Då ska vi ge oss ut på jakt efter elefanter. Håll tummarna för oss att vi hittar några! God natt.



Vy från bron: Kalutaras stolthet, buddhistiskt tempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0