Dag tjugosex.

Idag var vår sista dag här på Sri Lanka. Eller, imorgon är egentligen vår sista dag, men då har vi vår presentation, så vi räknade detta som vår sista dag. Vi valde att spendera den på vårt favoritställe; stranden. Runt klockan åtta i morse tog vi en promenad ned till havet, och där har vi stannat hela dagen. Största delen av tiden badade vi, eftersom det är alldeles för varmt att vara ute i solen om man inte är nere i vattnet. Vi har haft en jättehärlig dag och bara njutit. (Kanske till och med blivit lite bruna också?) Vår plan var att stanna och se på solnedgången, men vid halv fem började det åska och regna, så det var bara att ge sig hemåt, tyvärr. Nu håller vi tummarna för att det blir en fin kväll imorgon, så att vi kan ta oss ned till havet då istället. Ett sista dopp i det blå hade inte heller varit fel!


Vår presentation är alldeles klar nu. Håll tummarna för oss imorgon klockan tio att det går bra! Nu är jag supertrött och ska krypa till kojs. Det blir samma procedur som varje kväll, då jag kryper ned under myggnätet och lyssnar på min ljudbok tills jag somnar… (Tack Andreas, den har gett mig många avkopplande stunder på resan.) God natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0